Blogger Templates by Blogcrowds

mengimbau kembali pengalaman-pengalaman yang pernah dialami..terasa diri ini semakin matang..matang memikirkan apa yang akan terjadi pada masa kini dan masa hadapan..

apakah itu cinta monyet..atau cinta sejati yang datang dari Tuhan yang maha agung..Ya Allah...

pengalaman mengajar kita erti kesabaran..erti memaafkan..erti mengambil pengajaran..dan mengajar diri supaya tidak mengulangi kesilapan dulu..kesilapan yang pernah mengudang keburukan kepada diri sendiri..

adakah suatu pengalaman baru boleh menaikkan semangat baru??atau menjatuhkan kembali semangat itu...kita tidak tahu..sejauh mana diri akan diuji..diuji dengan pelbagai halangan..dugaan..sehingga lah kita berjaya..

terasa diri sangat bodoh mempercayai sesuatu yang tidak pasti..tidak pasti akan menjadi milik kita..sehingga alpa..dan mengabaikan sesuatu yang lebih penting..setelah sudah menerima hukumannya...barulah diri tersedar dari lamunan mainan dunia..

sedar la diri ini...teruskan perjuangan mu..sehingga mencapai matlamat utama diri ini...hanya berharap..seseorang yang mungkin pasti menjadi milik diri ini...dapat memberikan sepenuh sokongan...begitu juga diri ini...amin...

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

ice breaking

sume nie ak ngarut2 je..x kisah la korang mau ckp ape asalkn kite happy2 k!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails